9 Tips για να κάνετε τους πελάτες σας να νιώθουν άνετα!
  •  Ένα ζεστό καλωσόρισμα!

Όλοι οι πελάτες θέλουν να νιώθουν ξεχωριστοί. Γιατί να μην τους δώσετε λίγη παραπάνω προσοχή; Καλωσορίστε τους με ενθουσιασμό, πείτε τους να καθίσουν και προσφέρετε ένα αφέψημα. Έτσι η θετική εμπειρία του πελάτη αρχίζει από την στιγμή που θα μπουν στο κατάστημα και όχι από την στιγμή που θα αρχίσει η θεραπεία τους.

  •  Μουσική

Καλό είναι να έχετε μία μουσική υπόκρουση να παίζει απαλά στο κατάστημα. Μπορείτε να δοκιμάσετε κάποιες κατάλληλες playlist από το Spotify ή να φτιάξετε τις δικές σας. Αν προσφέρετε υπηρεσίες ομορφιάς, η μουσική για spa είναι ότι καλύτερο.

  •  Η σωστή θερμοκρασία

Δεν μπορείτε να ελέγξετε τις καιρικές συνθήκες, μπορείτε όμως να ελέγξετε την θερμοκρασία στο κατάστημα σας. Εάν κάνει πολύ ζέστη και έχει έντονη ηλιοφάνεια, χρησιμοποιείστε στόρια για τα παράθυρα και κλιματισμό, προκειμένου να νιώθουν άνετα οι πελάτες και να μην ιδρώνουν. Εάν κάνει πολύ κρύο ή έχει κάποιο ρεύμα, προσφέρετε στους πελάτες μία κουβερτούλα για να μπορούν να χαλαρώσουν.

  •  Ήσυχο περιβάλλον

Αποφύγετε τους δυνατούς θορύβους που μπορεί να εμποδίζουν τους πελάτες σας να χαλαρώσουν. Είναι δύσκολο να αποφύγετε κάποιους θορύβους κατά την διάρκεια της δουλειάς, η διαρρύθμιση του χώρου όμως μπορεί όμως να βοηθήσει. Η καλή μόνωση και η δημιουργία γωνιών με φυτά ή τζάμι μπορούν να βοηθήσουν.

  •  Προσέξτε την γλώσσα του σώματος σας

Συνήθως προσέχουμε τον λόγο που χρησιμοποιούμε και δεν δίνουμε τόση σημασία στην γλώσσα του σώματος που είναι πολύ σημαντική, ιδίως με νέους πελάτες, καθώς αυτή είναι που θα τους κάνει να νιώσουν πιο άνετα. Αφήστε τα χέρια σας χαλαρά, μπροστά ή πλάι από το σώμα σας. Προσέξτε να μην τα σταυρώνετε τα χέρια και να μην τα ακουμπάτε στο πρόσωπο σας. Η στάση σας πρέπει να αποπνέει αυτοπεποίθηση. Επίσης δοκιμάστε να προσαρμόσετε την γλώσσα του σώματος σας σε αυτή του πελάτη. Θα σας βοηθήσει να δημιουργήσετε μία πιο δυνατή σχέση.

  •  Focus στον πελάτη

Μπορεί να ακούγεται προφανές, όμως συχνά οι επαγγελματίες δεν συγκεντρώνονται 100% στους πελάτες με αποτέλεσμα να μην νιώθουν άνετα. Ίσως οι συνάδελφοι να μιλούν μεταξύ τους, πράγμα που είναι καλό για την ομάδα, αλλά όχι κατά την διάρκεια των θεραπειών.

  •  Εξηγώντας τα βήματα της θεραπείας

Μπορείτε να κάνετε τους πελάτες σας να νιώθουν πιο άνετα, εξηγώντας τους τι κάνετε κατά την διάρκεια της θεραπείας. Τα φρύδια και οι βλεφαρίδες είναι κάτι που είναι έντονα ορατό σε όλους, άρα οι πελάτες μπορεί να νιώθουν πιο ευάλωτοι. Γι’ αυτό καλό θα ήταν να τους εξηγείτε τι κάνετε βήμα-βήμα. Αν κάποιος πελάτης κάνει συχνά την ίδια θεραπεία, αυτό δεν είναι απαραίτητο.

  •  Μην γίνεστε πιεστικοί

Μην πιέζετε τους πελάτες σας. Ειδικά για να αγοράσουν προϊόντα, να κλείσουν το επόμενο ραντεβού ή να αφήσουν μία κριτική. Υπάρχει διαφορά ανάμεσα στο να προτείνετε κάτι και στο να πιέζετε. Η πίεση μπορεί να κάνει τους πελάτες να αισθανθούν άβολα. Η επιλογή πρέπει πάντα να είναι δική τους.

  •  Γνωρίστε τους πελάτες σας

Μερικούς πελάτες τους γνωρίζετε τόσο καλά που μπορεί να ξέρετε την ιστορία της ζωής τους, ενώ με άλλους μπορεί να δυσκολεύεστε να θυμηθείτε ακόμη και το όνομα τους. Μην ανησυχείτε, μπορεί να συμβεί στον καθένα! Φροντίστε να τσεκάρετε το επόμενο ραντεβού, έτσι ώστε να γνωρίζετε το όνομα του πελάτη που έρχεται. Επίσης για να μην αναγκάζονται οι πελάτες σας να επαναλαμβάνουν τα ίδια πράγματα, μπορείτε να κρατάτε μία καρτέλα με σημειώσεις για να ξέρετε πάντα ποιον έχετε μπροστά σας και τι πρέπει να κάνετε.

Πηγή : Mrs HighBrow Professional

Περισσοτερα
Άρθρα

Scroll to Top